Peri Alpha linux

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Sep 22 23:06:59 EEST 1999

On Wed, Sep 22, 1999 at 07:48:02AM +0000, DJ Art wrote:

> !!! Δεν περίμενα ποτέ από σένα να πείς τέτοιο πράγμα !!! :-)

  Δεν το 'πιασα αυτό... Παρόλο που δεν είχα ποτέ μου οτιδήποτε άλλο εκτός
από AMD, προσπαθώ να είμαι αμερόληπτος σε τέτοια θέματα, γιατί αυτό που έχει
σημασία είναι οι έξυπνες αγορές και όχι η προσήλωση σε κάποια εταιρεία. Και
αν έβλεπες λίγο τις δοκιμές σε ορισμένες ευηπόληπτες σελίδες στο Internet
(και φυσικά όχι στα ελληνικά περιοδικά που ποτέ δεν αγοράζω) θα ήξερες τι
κάνει αυτό το μωρό και γιατί αφήνει τον Pentium III να τρώει την σκόνη του.

> Άσε, έχουμε συνηθίσει πλέον στις υποσχέσεις της AMD. Κάτσε όμως να δούμε
> την απάντηση της Intel πάνω στα παραπάνω θέματα (FPU,FSB,200Mhz). Το λέω

  Μέχρι να τη δούμε την απάντηση της Intel, η κατάσταση δεν αλλάζει. Τέτοιες
κινδυνολογίες είναι νομίζω άσκοπες.

> αυτό γιατί όπως και να έχει είναι τελείως χαζομάρα να αγοράζει κανείς
> τον ισχυρότερο επεξεργαστή από τις πρώτες κιόλας μέρες κυκλοφορίας του.
> Όπως πάντα, έτσι και τώρα, θα πέσει η μεγάλη τιμή του. Μέχρι τότε όμως

  Ναι, αλλά δεν είναι ανάγκη να πάρεις τον ταχύτερο στα 650MHz ή την έκδοση
της CryoTech στα 800MHz. Ο 500άρης φαντάζομαι ότι θα είναι ιδιαίτερα
προσιτός από την αρχή.

> θα έχει κάνει την αντεπίθεσή της η Intel.

  Αν τελικά εσύ είσαι τόσο προσηλωμένος στα προϊόντα της Intel, κανείς δεν
σε υποχρεώνει να πάρεις κάτι άλλο.

> Επίσης, κάπου έχει πάρει το μάτι μου ότι κυκλοφορεί στην Ελλάδα (μήπως
> στην Alpha ??) και είναι ακριβότερος από τον PIII.

  Αν ήταν και φτηνότερος από τον Pentium III, τότε θα πήγαινα κι εγώ να πάρω
έναν για να βρίσκεται. Είναι ο ισχυρότερος x86 επεξεργαστής, τι περιμένεις;

> Ε, τώρα μιλάς σωστά !! Δεν συγκρίνεται με τον Alpha !!!

  Δεν συγκρίνεται όμως ούτε και στην τιμή. Φυσικά ο Μιχάλης εξήγησε τους
λόγους του για τον Alpha, με τους οποίους δεν διαφωνώ καθόλου (Μιχάλη κι εγώ
μαζί σου, θα την καταβρείς με αυτό το τέρας!).

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr