Peri Alpha linux

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Sep 22 10:48:02 EEST 1999

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Άμα θέλεις ένα τόσο ισχυρό μηχάνημα, αλλά νιώθεις εξαρτημένος από το x86,
> γιατί δεν περιμένεις τον Athlon της AMD;

!!! Δεν περίμενα ποτέ από σένα να πείς τέτοιο πράγμα !!! :-)

> Σε x86 είναι ότι πιο γρήγορο
> υπάρχει αυτή τη στιγμή, έχει φοβερό FPU, το FSB είναι στα 200MHz, και
> υπάρχουν εκδόσεις μέχρι τα 650MHz αν δεν κάνω λάθος.

Άσε, έχουμε συνηθίσει πλέον στις υποσχέσεις της AMD. Κάτσε όμως να δούμε
την απάντηση της Intel πάνω στα παραπάνω θέματα (FPU,FSB,200Mhz). Το λέω
αυτό γιατί όπως και να έχει είναι τελείως χαζομάρα να αγοράζει κανείς
τον ισχυρότερο επεξεργαστή από τις πρώτες κιόλας μέρες κυκλοφορίας του.
Όπως πάντα, έτσι και τώρα, θα πέσει η μεγάλη τιμή του. Μέχρι τότε όμως
θα έχει κάνει την αντεπίθεσή της η Intel.

Επίσης, κάπου έχει πάρει το μάτι μου ότι κυκλοφορεί στην Ελλάδα (μήπως
στην Alpha ??) και είναι ακριβότερος από τον PIII.

> Δεν έχει την κτηνώδη
> ισχύ του Alpha, αλλά νομίζω ότι θα μείνεις ικανοποιημένος τουλάχιστον.

Ε, τώρα μιλάς σωστά !! Δεν συγκρίνεται με τον Alpha !!!

ÁÍÏÉÎÅ Ç ÁÃÃËÉÊÇ ÅÊÄÏÓÇ ÔÇÒ ÓÅËÉÄÁÒ ÌÏÕ. ÂÅÂÁÉÁ ÅÉÍÁÉ ËÉÃÏ
ΕΛΛΙΠΗΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ;-)
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr