Peri Alpha linux

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Sep 23 01:32:17 EEST 1999

>   Δεν το 'πιασα αυτό... Παρόλο που δεν είχα ποτέ μου οτιδήποτε άλλο εκτός
> από AMD, προσπαθώ να είμαι αμερόληπτος σε τέτοια θέματα, γιατί αυτό που έχει
> σημασία είναι οι έξυπνες αγορές και όχι η προσήλωση σε κάποια εταιρεία. Και
> αν έβλεπες λίγο τις δοκιμές σε ορισμένες ευηπόληπτες σελίδες στο Internet
> (και φυσικά όχι στα ελληνικά περιοδικά που ποτέ δεν αγοράζω) θα ήξερες τι
> κάνει αυτό το μωρό και γιατί αφήνει τον Pentium III να τρώει την σκόνη του.

Ορθόν, ορθότερον, ορθότατον (ομοίως, από τον 286 και μετά μόνο ΑMD.) Mια φορά
πήρα Ιntel και μία Cyrix. Για τον Cyrix το μετάνοιωσα -(

>   Μέχρι να τη δούμε την απάντηση της Intel, η κατάσταση δεν αλλάζει. Τέτοιες
> κινδυνολογίες είναι νομίζω άσκοπες.

Ορθόν, ορθότερον, ορθότατον

>   Ναι, αλλά δεν είναι ανάγκη να πάρεις τον ταχύτερο στα 650MHz ή την έκδοση
> της CryoTech στα 800MHz. Ο 500άρης φαντάζομαι ότι θα είναι ιδιαίτερα
> προσιτός από την αρχή.

Ορθόν, ορθότερον, ορθότατον

>   Αν τελικά εσύ είσαι τόσο προσηλωμένος στα προϊόντα της Intel, κανείς δεν
> σε υποχρεώνει να πάρεις κάτι άλλο.

>   Αν ήταν και φτηνότερος από τον Pentium III, τότε θα πήγαινα κι εγώ να πάρω
> έναν για να βρίσκεται. Είναι ο ισχυρότερος x86 επεξεργαστής, τι περιμένεις;

Ορθόν, ορθότερον, ορθότατον

>   Δεν συγκρίνεται όμως ούτε και στην τιμή. Φυσικά ο Μιχάλης εξήγησε τους
> λόγους του για τον Alpha, με τους οποίους δεν διαφωνώ καθόλου (Μιχάλη κι εγώ
> μαζί σου, θα την καταβρείς με αυτό το τέρας!).

Αν το πάρω τελικά (ακόμα δεν έμαθα τιμές) αλλά δεν γνωρίζω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τις
διαφορές σε επιδόσεις :-( Απλά μου αρέσει η ιδέα...

> Vasilis Vasaitis
> vvas at hal.csd.auth.gr
>
> Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr