streamer se linux.

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Sep 19 20:05:23 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 17 Sep 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "streamer se
linux.":

 L> se ena mixanima me controller adaptec 2940 ultra-2 wide, mporw na
 L> syndesw streamer ('h tape) ekswteriko?

Nai. PROSOXH STA SCSI KALWDIA - o 2940 deixnei idiaiterh eyais8hsia se
kwlokalwdia, poy einai arketa synh8ismena sthn Ellada. Egw proswpika protimw ta
kalwdia ths Anixter.

 L> 8a i8ela an kserei kapoios kanena sugkekrimeno mixanima, pou na
 L> exei dokimastei katw apo Linux kai na mporw na to egkatastisw
 L> efkola kai *sigoura*.

Xrhsimopoiw streamers ths Hewlett Packard kai ths Exabyte me poly kalh apodosh
se sklhres syn8hkes ergasias. Gia Exabyte ksexna to, alla prepei na mporei na
breis kai pio fthno hardware apo ths HP...

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr