Voice Over IP - Asxeto

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Sep 19 20:10:46 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 18 Sep 99, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
Voice Over IP - Asxeto":

 >> klimakes poy ontws na exoun kapoia shmasia, einai aplws oneiro.
 >> Kai 8a einai gia *polla* xronia akoma.

 L> Sigoura, alla ekei tha kataliksei. An kai den nomizw oti tha
 L> einai toso *polla* ta xronia. Yparxei piesi apo thn anagkh ths
 L> agoras, opote... Kai kati allo, to ATM kat'eme einai off.

Proteine moy esy tote kapoio kalytero tropo na exw deterministic (kai
computable) queueing delay se ena packet switching network me variable packet
sizes.

Gia epipros8eth eykolia, den pros8etw th leksh "best-effort" prin th leksh
"packet". An 8elete kai deytero didaktoriko meta thn lysh toy parapanw
problhmatos, mporeite na thn pros8esete.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr