mail quotas

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Sun Sep 19 17:19:37 EEST 1999

On Sat, Sep 18, 1999 at 08:38:28AM +0300, Ioannis Ioannou wrote:
| On 17-Sep-99 Giorgos Keramidas wrote:
| > Dev tserw gia sendmail, alla to qmail exei to control arxeio `databytes' pou
| > periexei to megisto megethos apo data bytes pou to qmail-qsmtpd 0a dexetai.
|
| Kai to sendmail exei tetoio.
|
| > Twra gia kathe xrnstn xwrista... xmmm, kapoios me pio polles gnoseis gia to
| > sendmail.cf (oxi de lew esena ricudi, oxi pros theou) an mporei as mas
| > diafotisei me poio tropo mporei -an mporei- na ginei.
|
| Akouw idees : an sikwsw sendmail sthn 25 me ena alfa orio (px 5Mb) gia
| eiserxomena kai ton poly ton kosmo, kai meta sikwnw se asxetes portes sendmail
| me diaforetika oria, kai mono gia ekserxomena, pou tha proorizontai gia allous
| xrhstes. Ginetai ?

Nai, alla ta pio polla MUA's (blepe pine, elm, mutt) trexoun me parametrous to
/usr/lib/sendmail, opote pos tha peis stous xrnstes na xrnsimopoioun ton
tade smtp port?  Ektos ki an oloi trexoun p.x. netscape mail?

Giati etsi mporeis p.x. na peis oti to sendmail pou trexei sto port 12345 0a
exei orio outgoing mail ta Alpha kilobytes, to port 12356 exei ta Beta, kok.
alla auto den empodizei kapoion na sou kanei ena portscan, na dei ti einai
anoixta kai na paei stin alli port, ki oxi se autin pou tou eipes esu otan
tou edines odigies gia to mail client tou.

Axm, thelo na to skefto ligaki akoma...

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
Public PGP key at finger://keramida@diogenis.ceid.upatras.gr/