mail quotas

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sat Sep 18 08:38:28 EEST 1999

On 17-Sep-99 Giorgos Keramidas wrote:
> Dev tserw gia sendmail, alla to qmail exei to control arxeio `databytes' pou
> periexei to megisto megethos apo data bytes pou to qmail-qsmtpd 0a dexetai.

Kai to sendmail exei tetoio.

> Twra gia kathe xrnstn xwrista... xmmm, kapoios me pio polles gnoseis gia to
> sendmail.cf (oxi de lew esena ricudi, oxi pros theou) an mporei as mas
> diafotisei me poio tropo mporei -an mporei- na ginei.

Akouw idees : an sikwsw sendmail sthn 25 me ena alfa orio (px 5Mb) gia
eiserxomena kai ton poly ton kosmo, kai meta sikwnw se asxetes portes sendmail
me diaforetika oria, kai mono gia ekserxomena, pou tha proorizontai gia allous
xrhstes. Ginetai ?

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr