mail quotas

Mavroyanopoulos Nikos nmav at hellug.gr
Mon Sep 20 00:29:52 EEST 1999

On Sun, Sep 19, 1999 at 05:19:37PM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> | Akouw idees : an sikwsw sendmail sthn 25 me ena alfa orio (px 5Mb) gia
> | eiserxomena kai ton poly ton kosmo, kai meta sikwnw se asxetes portes sendmail
> | me diaforetika oria, kai mono gia ekserxomena, pou tha proorizontai gia allous
> | xrhstes. Ginetai ?
kludge:)

To sendmail den fainetai na orizei per user options.
Ti akrivws theleis na empodiseis? Na gemisei o skliros diskos tou
mixanimatos pou einai to sendmail, apo ta megala minimata[1]?
Na kerdiseis bandwidth[2]?

Gia to [1] bazeis quotas sto skliro pou exei to /var/spool/mail
gia to [2] den mporeis na kaneis kai polla, an to systima den einai
firewall (diladi mporei aplws na orisei allo smtp server h na to
kanei deliver o idios (!)). Mporeis par'ola auta na baleis se
dyo mixanimata to sendmail. To ena mixanima tha exei to quota pou
theleis gia olous, enw to deutero tha exei aperioristo. Apo to deutero
tha kaneis relay mono autous pou thes (mesw access list).

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
If money could talk, it would say goodbye.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr