mail quotas

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Fri Sep 17 23:47:41 EEST 1999

On Thu, Sep 16, 1999 at 06:22:11PM +0300, Ioannis Ioannou wrote:
| Psaxnw na vbrw enan tropo na bazw periorismous sto megethos toy mail pou
| stelnei enas xrhsths, alla oxi genika (pou mporw na to kanw apo to
| sendmail.cf), alla ana xrhsth. Kserw oti (out of RFC) to popd mporei na steilei
| mesw ths entolis XTND XMIT (alitheia poio popd to kanei auto ? ), alla o monos
| mailer pou exw brei na to ypostirizei einai to xfmail, kai egw exw xrhstes me
| netscape kai explorer.
| Kamia idea ?

Dev tserw gia sendmail, alla to qmail exei to control arxeio `databytes' pou
periexei to megisto megethos apo data bytes pou to qmail-qsmtpd 0a dexetai.
Twra gia kathe xrnstn xwrista... xmmm, kapoios me pio polles gnoseis gia to
sendmail.cf (oxi de lew esena ricudi, oxi pros theou) an mporei as mas
diafotisei me poio tropo mporei -an mporei- na ginei.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
Public PGP key at finger://keramida@diogenis.ceid.upatras.gr/
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr