Μιά πικρή αλήθεια...

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Mon Sep 13 03:23:03 EEST 1999

On Sun, Sep 12, 1999 at 12:38:40PM +0300, Mayrogiannopoylos Nikos wrote:

| Στο τελευταίο κάνεις λάθος... Για μικρά πολύ μικρά προγράμματα που
| δεν ξέρεις ποιος και γιατί έφτιαξε το rpm, προτίμα το source. Υπάρχουν
| αρκετοί ιοί για linux, και αυτός φαινεται να είναι ο μόνος τρόπος για να μην
| τους δοκιμάσεις. (όχι ότι ο κώδικας είναι ασφαλής, αλλα μετά μπορείς
| να δεις τί έκανε και πως).

Εγώ το RPM το αγάπησα πραγματικά πολύ όταν έκανα rpm --install ένα πρόγραμμα
που δεν διάβασε σωστά το RPM_ROOT environment variable κι αντί να μου κάνει
το σωστό /bin/rm -fr $RPM_ROOT/ μου έχωσε ένα ομορφότατο rm -rf / κι έμεινα
τελείως μάλακας...

Από τότε το υπέραγαπώ, πραγματικά... κι όταν το make -n install είναι τόσο
όμορφο κι απλό, δεν ξέρω, κωλύομαι με τα RPMs κάπως.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
Public PGP key at finger://keramida@diogenis.ceid.upatras.gr/
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr