Reyma ths DEH(s) [htan Re: Quake - alh8ino]

DJ Art djart at freemail.gr
Sun Sep 12 20:30:06 EEST 1999

> Πιστεψέμε ξέρω ακριβός τη λέω....
> Ηλεκτρονικός τελίοσα σε τεχνικό λύκιο (μην ακούσω τιπότα για τα τεχνικα γιατι
> α....) 8-)

Εντελώς φιλικά τώρα: Για τα τεχνικά θα διαφωνίσω 1000% (Ας πούμε ότι
δέχομαι το Τ.Ε.Ι, αλλά και αυτό .... τέλος πάντων). Μπορεί εσυ
πραγματικά να άξιζες και να σου άρεσε αυτό που έκανες στο Τ.Ε.Λ, αλλά το
γενικό κλίμα είναι προς τα κάτω :-( Τα τεχνικά λύκεια γενικά θα έπρεπε
να είναι πιο αναβαθμισμένα και όχι να πηγαίνουν εκεί όσοι δεν μπορούν να
διαβάσουν και να περάσουν στα Γ.Ε.Λ. Άλλωστε και για αυτό καταργήθηκαν.
Τα λέω αυτά γιατί έχω έναν φίλο που πέρασε ΤΕΙ πληροφορικής. Ε, του
άξιζε κάτι παραπάνω (ΑΕΙ). Λοιπόν, τί έκανε στα εργαστήρια; Τους έβαζε ο
καθηγητής μιά άσκηση (ένα πρόγραμμα δηλαδή να φτιάξουν) και ενώ αυτός το
ξεπέταγε σε 10 λεπτά, όλοι οι άλλοι να πούμε έπαιζαν με το κωλοφιδάκι.
Αυτό τώρα δείχνει τη σοβαρότητα του όλου κλίματος.

> Ηλεκτρολόγος τελίοσα σε Τ.Ε.Ι.
> Σιμιώνετε ότι φρόντισα να μάθω αυτά που διδάσκονταν σε αντίθεση με αρκετούς
> συμαθητές/συμφιτιτές. Γι' αυτό και ξέρω τη λέω σε αυτά τα θέματα. 8-)

Αυτό είναι πολύ καλό που έκανες. Σκοπός πάντα είναι να κάνεις αυτό που
σου αρέσει.

(Άντε και επειδή και μένα μου αρέσει γενικά το ΡΕΥΜΑ !! (Hardware), σε
λίγο θα υπογράφω με: Student at the Electric & Computer Engineering
Department of UPatras. Ας μας μάθουν μερικά πράγματα όμως πρώτα !! :-))

Στην παρακάτω σελίδα προστέθηκαν στο F.A.Q δύο ερωτήσεις
που απαντήθηκαν πολύ πρόσφατα στη λίστα. Η μία είναι από το
restart linux ??? και η άλλη από το wmgrkbd
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr