Reyma ths DEH(s) [htan Re: Quake - alh8ino]

A8anasios Sidhropoylos msx at kil.forthnet.gr
Sun Sep 12 01:35:17 EEST 1999

Spiros Bolis wrote:

> Re sy Thanasi,
> an kai einai pio armodia na apanthsoyn ta paidia poy edinan panellhnies ton
> Ioynio ( ante kai oi fysikoi :-] ) allo h energh timh (RMS) toy
> enallassomenoy reymatos kai allo h stigmiaia.
> Ta boltometra metrane RMS tash, epomenws otan "h briza exei 220-240V" to
> platos ths enalasomenhs tashs einai 220-240/0,707=311-339 V xwris na
> apokleietai (mallon) na ftasei ta 380V. Epomenws otan les na ftasei 380 apo
> 220-230 sygkrineis anomoia pragmata.
>
> Kata genikh omologia pantws ta hlektronika e3rthmata einai eyaisthita e3'
> [...]

Ρε παλικάρι... Εκπεδευμενος ηλεκτρολογος μπριζοκαψολόγος είμαι λές να μην ξέρω τη
λέω ;;;;;;;;;;;;

Πιστεψέμε ξέρω. Οσο για τα 380 volt που λέω μιλάω για την ενεργό ταση που είναι
δινατον να ανεβεί μεχρι τα 380 από 220 σε περίπτοση στερεου βραχικικλόματος σε μία
απο τις 3 φάσεις που χρισιμοποιεί η Δ.Ε.Η. για να σου φέρει το ρεβμα. Η τάση στις
άλλες 2 φάσεις ανεβένει σε περιπτοσης βραχικικλόματος σε μία φάση.
Τη στα κομάτια σπούδαζα τόσα χρόνια άμα δεν ξέρω από ρευματα 8-).
Τώρα αν τα ηλεκτρονικά είναι ευέσθιτα σε αλλαγές της τάσης εξαρτάτε από τον
σχεδιαστή του κικλόματος. Αν χρισιμοποιή αρκετες δικλίδες ασφαλίας (υπαρχουν
αρκετες δινατότιτες κατα τον σχεδιασμό ενός κυκλόματος να το κάνεις να αντέχει
καταπονίσεις αρκετά πέρα από τα όρια λιτουργίας με ανάλογη επιβάριση στο κόστος
φυσικά) τότες μπορείς να δουλέβεις αφοβα από μεταβολές τάσης και να φοβάσε μόνο
διακοπή (είπαμε εκτος ορίον αλλά όχι και τόσο εκτός ορίον).

Πιστεψέμε ξέρω ακριβός τη λέω....
Ηλεκτρονικός τελίοσα σε τεχνικό λύκιο (μην ακούσω τιπότα για τα τεχνικα γιατι
Ηλεκτρολόγος τελίοσα σε Τ.Ε.Ι.
Σιμιώνετε ότι φρόντισα να μάθω αυτά που διδάσκονταν σε αντίθεση με αρκετούς
συμαθητές/συμφιτιτές. Γι' αυτό και ξέρω τη λέω σε αυτά τα θέματα. 8-)

Φυλικά
Σιδηρόπουλος Αθανάσιος

msx

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr