Reyma ths DEH(s) [htan Re: Quake - alh8ino]

A8anasios Sidhropoylos msx at kil.forthnet.gr
Mon Sep 13 01:35:01 EEST 1999

DJ Art wrote:

> Εντελώς φιλικά τώρα: Για τα τεχνικά θα διαφωνίσω 1000%

Λες και είπα πέστε κάτι για τα τεχνικά .... 8-)

> (Ας πούμε ότι
> δέχομαι το Τ.Ε.Ι, αλλά και αυτό .... τέλος πάντων). Μπορεί εσυ
> πραγματικά να άξιζες και να σου άρεσε αυτό που έκανες στο Τ.Ε.Λ, αλλά το
> γενικό κλίμα είναι προς τα κάτω :-( Τα τεχνικά λύκεια γενικά θα έπρεπε
> να είναι πιο αναβαθμισμένα και όχι να πηγαίνουν εκεί όσοι δεν μπορούν να
> διαβάσουν και να περάσουν στα Γ.Ε.Λ. Άλλωστε και για αυτό καταργήθηκαν.

Τώρα το γιατι καταργίθικάν και δεν διορθόθικαν τα κακός κίμενα (Εγώ από την άλλη
πιστέβω ότι απλός αντικαταστάθικαν κατά κάποιον τρόπο από τον θεσμό των IEK) αυτό
είναι άλλη ιστορία.... Πρέπει να υπολογίσουμε το πόσο ηλίθιος μπορεί να έιναι ένας
υπουργός για να το αναλίσουμε αυτο το θέμα....
Παντος αυτό που έμαθα πολύ καλά εκιμέσα γιατι είμουν και στο χιρότερο τμήμα (όλα
τα λουλούδια του σχολίου είχαν μαζευτοι στους ηλεκτρονικούς πού είταν νέο τμήμα
τοτες) είναι ότι ΑΝ
ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΜΑΘΕΝΕΙΣ ΑΝ ΟΧΙ ΜΕΝΕΙΣ ΣΤΟΥΡΝΟΣ ΚΑΙ ΙΣΙΧΑΖΕΙΣ. Εγώ ήθελα να μάθω
ηλεκτρονικά γιαυτο και όταν τελίοσα ήξερα να κάνω δυό πραγματάκια σε περίπτοση
βλάβης σε ραδιόφονα και τηλεοράσης. Αλλοί δεν είθελαν και πίγαν και βάλανε το
βολτόμετρο σε σιρά και το αμπερόμετρο παράλιλα (στην εξέταση εργαστιρίου αυτο
τώρα).  Το βασικό σε ένα σχολίο άλλοστε είναι η γνώση που δίνατε αυτό να σου
μεταφέρει. Και άν δεχεσε θα την λάβεις και στο τεχνικό. Για να μήν αναφερθω και
στα μαθήματα που ΕΙΤΑΝ δισκολότερα από αυτά του γενικού λυκίου.

> Τα λέω αυτά γιατί έχω έναν φίλο που πέρασε ΤΕΙ πληροφορικής. Ε, του
> άξιζε κάτι παραπάνω (ΑΕΙ). Λοιπόν, τί έκανε στα εργαστήρια; Τους έβαζε ο
> καθηγητής μιά άσκηση (ένα πρόγραμμα δηλαδή να φτιάξουν) και ενώ αυτός το
> ξεπέταγε σε 10 λεπτά, όλοι οι άλλοι να πούμε έπαιζαν με το κωλοφιδάκι.
> Αυτό τώρα δείχνει τη σοβαρότητα του όλου κλίματος.

Εγώ αυτό το ίδα στο Τ.Ε.Ι. μου (καπός διαφορέτικα αλλά η ίδια κατάσταση). Αν
πίγενα και σε πανεπιστίμιο θα το εβλεπα και εκί. Μην το πέρνεις έτσι.... Παντού
γινετε αυτό. Πιστεψέμε....

> [...]
> λίγο θα υπογράφω με: Student at the Electric & Computer Engineering
> Department of UPatras. Ας μας μάθουν μερικά πράγματα όμως πρώτα !! :-))
>
> --
> Στην παρακάτω σελίδα προστέθηκαν στο F.A.Q δύο ερωτήσεις
> που απαντήθηκαν πολύ πρόσφατα στη λίστα. Η μία είναι από το
> restart linux ??? και η άλλη από το wmgrkbd
> | DJ Art                                                  |
> | email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
> | Personal Linux Page:                                    |

Και να σιμπλιρόσω λιγάκη στα λεγόμενα μου στο προιγούμενο κίμενο.... Ότι δεν τα
λέω "εν βρασμό ψηχης" όπως φένετε ίσος αλλά απλός με πίραξε λιγάκη το ότι
αμφισβιτήθικε η γνώση πού κατέχω σε αυτόν τον τομέα.

Βεβέος ούτε και τόρα μιλάω θυμομένος.... αλλά μου άρεσε το τεχνικό λύκιο γιατη
πολύ απλά είχε σαν αντικίμενο έναν τομέα (παράδιγμα ηλεκτρονικοί) και τον είχε
ολοκλιρομένο. Ασχετα αν δεν είχαμε εργαστίρια δεν είχαμε βιβλία (ναι δεν είχαμε
ούτε βιβλία σε μερικά μαθήματα). Δεν είταν εξιδίκευση επάνο στο πως βιδόνουν την
βίδα όπος έιναι στα ΙΕΚ αλλά δεν είχαν βεβέος την πλιρότιτα της κάλιψης που έχουν
τα Τ.Ε.Ι. και Α.Ε.Ι επάνο στο θέμα.

Τέλος πάντον....
Κλινω εδώ γιατι πρέπι να πάω και για ύπνο....
Καληνήχτα.

Σιδηρόπουλος Αθανάσιος

msx

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr