Yet Another Newbie needs help

Dimitrios Stergiou dste at intranet.gr
Fri Oct 15 15:46:25 EEST 1999

On Fri, 15 Oct 1999, Kaminakis Nikos wrote:

> e kala re ...katse na enswmatwsei h SUn sto solaris to staroffice ws meros
> tou, kai 0a doume meta...
> kati akousa oti h SUn dinei to Source tou Solaris ston kosmo...
> eime periergos na dw ti anapty3h 0a exei to leitourgiko

to staroffice gia thn ora einia mizeria se solaris. den einia 100%
compatible, kai epeisis einia kai arketa argo. (se sparc platforma)

gia to source akousa kai ego thn fimi, alla den exo dei fos akoma, molis
labo kapia eidopoihsh apo thn sun 8a enimeroso thn lista

> fantasthte th SUN na dinei opensource Solaris mazi me to star office
> plhrws symbato me to Solaris. se mia timh pou na einai gyrw sta 25 me 30K
> dhladh ligo pio akriva apo ta hdh yparxonta distro......

h sun auth thn stigmh pasxei apo alla pragmata kai oxi apo kernel
development. do3a ton 8eo (kai ton Casper Dick) exei apo tous pio stable
kernels around. to problima tous (se x86) einai h pantelis elleipsi
drivers. elpizo loipon oti to open source (an pane ekei telika) 8a
boi8isei sto devel gia neous hardware drivers

telos h sun, exei aplosei poli pros thn perioxi ths MS teleutaia, kai den
3ero pos pro8imi einia na asxoli8ei me pragmata opos to linux (ektos apo
to lxrun). mia kinisi to pcnetlink (kati san commercial samba), kai mia h
su pci (karta pou pezei win) deixnoun oti isos 8eloun na  kanoun integrate
ta proionta tous me ta MS, pou toulaxiston se office periballon einia
standard

xereto,

-- hermes
Den elpizo tipota, den pisteyo tipota. Eimai eleutheros

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr