Yet Another Newbie needs help

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Fri Oct 15 15:30:19 EEST 1999

On Fri, Oct 15, 1999 at 02:18:12PM +0300, Kaminakis Nikos wrote:

> e kala re ...katse na enswmatwsei h SUn sto solaris to staroffice ws meros
> tou, kai 0a doume meta...
> kati akousa oti h SUn dinei to Source tou Solaris ston kosmo...
> eime periergos na dw ti anapty3h 0a exei to leitourgiko
Eeee? Giati palia den to edine? Exw tin entyposi pws se panepistimia
klp to edine, as me diorthosei kapoios pou xerei.

> fantasthte th SUN na dinei opensource Solaris mazi me to star office
> plhrws symbato me to Solaris. se mia timh pou na einai gyrw sta 25 me 30K
> dhladh ligo pio akriva apo ta hdh yparxonta distro......
Poios eipe oti tha einai opensource? To na dineis to source me license
pou leei oti apagorevetai na to peiraxeis, ti opensource einai?

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
I may not be perfect, but parts of me are excellent.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr