Yet Another Newbie needs help

d e a t h charon at hades.hell.gr
Fri Oct 15 17:42:51 EEST 1999

On Fri, Oct 15, 1999 at 02:18:12PM +0300, Kaminakis Nikos wrote:

> opoios 3erei perissotera gi'auto as pei...
>
> fantasthte th SUN na dinei opensource Solaris mazi me to star office
> plhrws symbato me to Solaris. se mia timh pou na einai gyrw sta 25 me 30K
> dhladh ligo pio akriva apo ta hdh yparxonta distro......
>
> emporika 0a ekane patago pantws....
> mporei vevaia na kanw la0os :)

Den tha einai open source, free software, h otidnpote allo to Solaris.
Me mia adeia pou legetai 'Sun Public License' tha dinetai, tin opoia
prosfata thabane sto Slashdot.

Oso gia to Solaris se x86, einai mia mikri pikra kurios logw drivers, ase pou
oi apaithseis pou exei einai polu pio megales, kai se taxutntes, xm, den ksero
alla mou fanikane kapos arges.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"That field hath eyen, and the wood hath ears." [Geoffrey Chaucer]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr