ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! :->

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Jun 7 13:21:56 EEST 1999

> το τμήμα του Netscape (το γραψιμο του κυριως σωματος ενός mail γιατι
> address και subject έγραφα κανονικά ελληνικά ! ) δεν μου έβγαινε με
> τίποτα.

Μήπως είχες ενεργοποιήσει text editor για τη συγγραφή των e-mails? Εκεί
το πρόβλημα δεν το έχω λύσει ακόμα. Μπορούσες να ενεργοποιήσεις την
html-μορφή των e-mail και να μην είχες πρόβλημα.
>Στο
> preference/fonts δεν υπάρχει το iso 8859-7 για επιλογή αλλά το Western
> iso 8859-1.
Πώς γίνεται αυτό, δηλαδή να μην υπάρχει iso-8859-7 ?? Το iso-8859-1
είναι άλλη κωδικοσελίδα. Για διάλεξε όλα τα περιεχόμενα του menu fonts,
στο παρελθόν είχε συμβεί το εξής: Το iso-8859-7 ήταν "κρυμμένο" στο
iso-8859-2. Μόλις το διάλεξα έγινε iso-8859-7

>παραμένει το πρόβλημα με τα ελληνικά στο ανω
> μέρος του παραθύρου (εκει που γραφει πχ Compose : <το subject>) που
> πιστεύω ότι είναι πρόβλημα του blackbox που χρησιμοποιώ ως manager.
Και εγώ νομίζω ότι φταίει το blackbox. Δοκίμασε με το KDE (ή αν θες με
σκέτο το fvwm)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr