ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! :-> Ελληνικά !!!!!!

night night at hack.gr
Mon Jun 7 18:38:21 EEST 1999

Panos Katsaloulis wrote:

> Από το KDE 1.0 δεν λες καλύτερα :)))
>
> Πραγματικά πιστεύω πως ήταν το καλύτερο που μπορούσε να κάνει το KDE. Kαι
> μόνο για αυτό αξίζει :))
>
> Π.χ. το Netscape μου έχει χρώμα απαλό μπεζ και όχι το ηλίθιο το γκρι (φυσικά
> και ξέρω πως γίνεται κι αλλιώς αλλά η ευκολία είναι μεγάλο πράγμα :)))

Lipon otan enoeis oti ginetai aliws enoeis mesw tou ~/.Xdefaults right ??
Eida se ena site, oti mporeis mexri kai pixmaps na exeis na ginontai tiled
panw sto default <<layer>> tou motif.

Sigekrimena :

"  Netscape (And Motif) BG Pixmaps
   Submitted by:Brandon Harris

You and put pixmaps in the background of Motif applications, such
Netscape.
This is done in your resources file, and the resources are:

Netscape*XmForm.backgroundPixmap:
/usr/local/include/X11/pixmaps/Textures/wh_marble_3.xpm
Netscape*XmFrame.backgroundPixmap:
/usr/local/include/X11/pixmaps/Textures/wh_marble_3.xpm
Netscape*XmRowColumn.backgroundPixmap:
/usr/local/include/X11/pixmaps/Textures/wh_marble_3.xpm
Netscape*XmSelectionBox.backgroundPixmap:
/usr/local/include/X11/pixmaps/Textures/wh_marble_3.xpm
Netscape*XmMessageBox.backgroundPixmap:
/usr/local/include/X11/pixmaps/Textures/wh_marble_3.xpm
Netscape*toolBarFrame*backgroundPixmap:
/usr/local/include/X11/pixmaps/Textures/wh_marble_3.xpm
.netscape*menuBar*backgroundPixmap:
/usr/local/include/X11/pixmaps/Textures/wh_marble_3.xpm
.netscape.Navigator.form.dashBoard*backgroundPixmap:
/usr/local/include/X11/pixmaps/Textures/wh_marble_3.xpm
"
To thema einai oti ta above resources den duleoun.
Exei asxolithei kaneis me auto ?
(Eite me ta pixmaps eite me alagh twn default xrwmatwn tou netscape)

Opoios endiaferetai as stilei mail sth lista h proswpiko ...

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr