ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! :->

Panagiotis Tsakiris mazestix at ath.forthnet.gr
Mon Jun 7 23:04:46 EEST 1999

DJ Art wrote:

> Μήπως είχες ενεργοποιήσει text editor για τη συγγραφή των e-mails? Εκεί
> το πρόβλημα δεν το έχω λύσει ακόμα. Μπορούσες να ενεργοποιήσεις την
> html-μορφή των e-mail και να μην είχες πρόβλημα.

Όχι. Δοκίμαζα κατευθείαν στο πρόγραμμα του Netscape (Messager) και μου
έβγαζε ASCII
χαρακτήρες. Αν όμως το μύνημα το έσωνα μπορούσα να δω κανονικά τα
ελληνικά.

> Πώς γίνεται αυτό, δηλαδή να μην υπάρχει iso-8859-7 ?? Το iso-8859-1
> είναι άλλη κωδικοσελίδα. Για διάλεξε όλα τα περιεχόμενα του menu fonts,
> στο παρελθόν είχε συμβεί το εξής: Το iso-8859-7 ήταν "κρυμμένο" στο
> iso-8859-2. Μόλις το διάλεξα έγινε iso-8859-7

Λοιπόν επειδή με έτρωγε τράβηξα format (έκανα backup ακόμα και τα mail
:-) και δοκίμασα το τρόπο που περιγράφουν όλοι (όπως και το magaz) για
κωδικοσελίδα 8858-7 κλπ. πάλι τίποτα. Στη συνέχεια εκτέλεσα μόνο μία
φορα (δεν τα έβαλα καν στο .Xdefaults) αυτά που γράφει το README το
Χ11greek-fonts για τα Netscape v1, v2 και σε κωδικόσελίδα 8859-1 μπορώ
να γραψω ελληνικά αρκεί να είναι επιλεγμένες οι ελληνικές γραμματοσειρες
(είναι εξ ορισμού λόγω του ότι τα αρχεία ν1 και ν2 πειράζουν το αρχείο
ρυθμίσεων του Netscape). Άλλαξα τη κωδικοσελίδα σε 8859-7 και όλα
δουλευούν τώρα κανονικά όπως θα έπρεπε από την αρχή. Επίσης το παράξενο
είναι οτι και με στους 3 πυρήνες μου που έχω επάνω (2.2.9, 2.3.5 και
2.2.8 {πάντα έχω μίας προηγούμενης έκδοσης πυρήνα επάνω για τη
πιθανότητα που οι 2 καινούργιοι έχουν προβλήματα} στις ρυθμίσεις των
κωδικοσελίδων έχω σε modules τα 437, 737, 859, 8859-7 και όχι το 8859-1
*:-|. Επίσης δεν έγραψα ότι δεν υπήρχε το 8859-7 αλλά ήταν επιλεγμενο το
8859-1 και μπορούσα να γράφω κανονικά ελληνικά.

> Και εγώ νομίζω ότι φταίει το blackbox. Δοκίμασε με το KDE (ή αν θες με
> σκέτο το fvwm)

Πληροφοριακά αναφέρω οτι δεν έχω KDE ουτε GNOME (το έχει το CD του RH
5.2 αλλά δεν μπόρεσα να το εγκαταστησω μιάς και ζητά την imlib-1.8 το
imlib-config αλλά υπάρχουν και τα δύο μέσα στο σύστημα). Μπορεί να
προτοτυπώ αλλά δεν πιστεύω ότι έχω μεγαλύτερες ανάγκες. Αλλωστε με τα Χ
κάνω πολύ καλά τη δουλειά μου.
Δοκίμασα πάντως να εγκαταστήσω αυτά που είχε το RAM και μου ζητούσαν
προγράμματα από το base του SUSE. Αν πάντως κάποιος τα κατάφερε ας
ενημερώσει μπας και δούμε τι είναι το KDE. (Για κατέβασμα ούτε λόγος
μιάς και πολλά μου έχουν συμβεί :-{

Ευχαριστώ τους πάντες για τις απαντήσεις τους.

Παναγιώτης

--
Ενα πράγμα φοβάμαι, να μην πέσει ο ουρανός στα κεφάλια μας.

One think I'm afraid, the drop of the sky at our heads.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr