Nukes kai alla

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Sun Feb 21 01:19:15 EET 1999

Hello,
Tha hthela na me voithisete na katalavo kapia pragmata sxetika me
epithesei nukes kai me ip.

Prin valo to linux ekana chating me to pirch kai merikes fores dexomoun
epitheseis nuke kai to katalavena apo 2 programata pou me "prostatevan"
kai mu aneferan tin ip kai to user name tou atomou pou mou ekane nuke.
Kato apo linux kano merikes fores chating me to kvirc kai anarotieme pos
mporo na katalavo-amintho mia nuke epithesi.
Apo oti ksero oi >2.0.33 kernels exoun prostasia me epilogh "Y" sto SYN
fload protection,elpizo na min kano lathos, alla den ksero kapio
programma pou na mou lei pios mou ekane thn epithesi 'h esto na lei oti
dextika nuke kai na aminete.

Otan kaneis chating oi host mporoun kai velpoun thn ip sou kai emena
afto den mou poli aresei etsi tha ithela na rotiso to eksis, ti prepei
na kano oste oi host alla kai o opios dipote allos na mhn vlepei thn
pragmatiki mou ip alla mia allh ;

Kai kati asxeto me to thema,
Thelo na xrisimopoiiso thn strace kai den mporo na thn vro me
tipota.Oute sto cd thn vrika oute se ftp an ksereis kanei pou mporo na
thn vro as riksi ena mail. Thn thelo gia na do kati me ena plugin tou
GIMP to opio chashari.
Filika,
Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr