Nukes kai alla

DJ Art arturok at usa.net
Mon Feb 22 00:42:56 EET 1999

 Μια και αναφέρατε το θέμα, έχω να κάνω και εγώ μερικές ερωτήσεις.

 Έμπαινα σε ένα chat room, χρησιμοποιώντας ως ψευδόνυμο το Hacker. Έτσι,
λοιπόν έμαθα τα περι nukes. Οι "μάγκες" του room χλευάζαν και έστελναν
σύννεφο τα nukes. Κάποια στιγμή, βέβαια βρήκα ένα site με προστασίες και
προγράμματα που έστελναν nukes. Όλα αυτά τα προγράμματα ήταν για
Windows. Και ενώ κατάφερα να χρησιμοποιήσω με επιτυχία τις προστασίες,
ποτέ δεν κατάφερα να καταλάβω πως γινόταν να στείλω εγώ nuke σε έναν
άλλο. Αυτό που με "καίει" όμως, έιναι το γεγονός ότι απο τη στιγμή που
έβαζα τις προστασίες και έκανα και εγώ το μάγκα σε αυτούς, μου απαντάγαν
πως είμαι ψευτοhacker αφού χρησιμοποιώ Windows και όχι LINUX. Και η
εύλογη ερώτηση: πώς ξέραν ότι χρησιμοποιώ Windows? Πώς κάνουν nuke και
πως προστατεύονται οι χρήστες του Linux? Υπάρχουν τα σχετικά προγράμματα
για Linux?
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr