kppp

Leonidas Theodoulidis leo at the.forthnet.gr
Sat Feb 27 23:13:25 EET 1999

> > > Tote poio einai to problima? Aplws kaneis kill to pid 4292.
> >

> > Ma ka8e fora pou prospa8w na synde8w to pid einai daforetiko
> (to 4292 einai
> > aplws paradeigma).
>
> To problhma einai oti sthn syngekrimenh periptwsh, to kppp kleidwnei to
> modem me ena lock sto /var/katiden8ymamai... mporeis na pas sto
> /etc/options/ppp h /etc/ppp/options (pali den 8ymamai, rtfm) kai na baleis
> ena comment mprosta apo to keyword 'lock.*'
>
> Bebaia, den 3erw ti akribws 8a paei meta straba, alla toulaxiston 8a
> 3ekinaei o pppd
>
> Tassos

Eyxaristw, doulepse. Bebaia, prepei na sumbainei kai kati allo, giati
mpainei mono sta 9600bps!
Sto configuration tou kppp anaferei to arxeio pou les. Einai: Modem Lock
File: /var/lock/LCK..modem, omws den to brhka pou8ena! Mhpws prepei na
katarghsw auth thn epilogh;
Plhroforiaka, sto /etc/ppp/options elege prin apo to keyword "lock":
Specifies that pppd should use a UUCP-style lock on the serial device to
ensure exclusive access to the device. Oper shmainei;

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr