RedHat vs. SuSE vs. Debian

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Wed Feb 3 19:17:00 EET 1999

Kai kati gia to debian:  Wraia pes oti vazw to debian, exei afto ta deb arxeia
etoima,
ola kala kai wraia. Vgazei h id to Quake 2 se rpm, borw na to egatasthsw?
Pi9anon nai 9a mou peis, alla an afto exei kapoia dependancies ta opia
egatasta9hkan
se deb, borei to rpm database na katalavei thn yparxh tous? 'H 9a katalhxw na
mazevw tar.gz? (bliah!)

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Katelikses se kanenan? Pantos autes tis meres vgike o Window Maker
> 0.51.0...

nai, ma eipa na anava9misw sw x3,3,3 kai na valw to gnome 0,99 kai to wm0,50
mias kai to 0,51 den exei vgei se rpm. Den eftane omws o xwros sto disko mou
kai (ti allo) psalidisa ta windoze (ta kakomoira... menoun se 384MB disko).
To 9ema einai oti gia na vrw ta rpm pou xreiazomai 9elei arketo kopo.
Mhpws xerei kaneis ena meros gia na vriskw ta teleftaia rpm's?
Kati san afta ta "rpm repositories", alla na yparxei arketh dia9esimothta...

>   Psakse sto Freshmeat gia ta `Debian Weekly News', gia na mathaineis tis
> ekselikseis. An kai otan vgei to 2.1 sigoura tha to pei kai to Slashdot...

sta pio sigoura omws 9a to pei h Debian :-)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr