RedHat vs. SuSE vs. Debian

Vasilis Vasaitis mod at hal.csd.auth.gr
Thu Feb 4 00:31:42 EET 1999

On Wed, Feb 03, 1999 at 07:17:00PM +0200, Yiannis Galanomatis wrote:
> Kai kati gia to debian:  Wraia pes oti vazw to debian, exei afto ta deb arxeia
> etoima,
> ola kala kai wraia. Vgazei h id to Quake 2 se rpm, borw na to egatasthsw?
> Pi9anon nai 9a mou peis, alla an afto exei kapoia dependancies ta opia
> egatasta9hkan
> se deb, borei to rpm database na katalavei thn yparxh tous? 'H 9a katalhxw na
> mazevw tar.gz? (bliah!)

  Einai elaxista ta programmata pou vgainoun binary-only, rpm-only (kai to
Quake peripiptontos den einai ena apo auta), alla akoma kai gia tetoia
iparxei to alien, to opoio pairnei to .rpm kai ftiaxnei on-the-fly ena
.deb, to opoio kai egkathista. Kapos etsi thymamai, otan eixa to Debian
1.2, eixa valei to NcFtp apo to RedHat 4.0.

> nai, ma eipa na anava9misw sw x3,3,3 kai na valw to gnome 0,99 kai to wm0,50
> mias kai to 0,51 den exei vgei se rpm. Den eftane omws o xwros sto disko mou
> kai (ti allo) psalidisa ta windoze (ta kakomoira... menoun se 384MB disko).
> To 9ema einai oti gia na vrw ta rpm pou xreiazomai 9elei arketo kopo.
> Mhpws xerei kaneis ena meros gia na vriskw ta teleftaia rpm's?
> Kati san afta ta "rpm repositories", alla na yparxei arketh dia9esimothta...

  An katevazeis mono rpm tha prepei na sinithiseis stin idea oti tha
meneis ligo piso se programmata pou ekselissontai grigora kai oti den tha
ta vriskeis ola. Alla giati exeis tetoia psixosi na min katevazeis
sources? Tis perissoteres fores to compilation einai poli aplo: configure,
make, make install - 'i en pasi periptosi to 85% twn programmatwn exei ena
README kai ena INSTALL pou ta diavazeis kai sou lene ti na kaneis. Ki an
pali anisixeis gia adespota arxeia kai pithanes diskolies sta upgrades,
katevazeis to instmon (ftp://hal.csd.auth.gr/pub/Linux/instmon/) kai
vriskeis tin igeia sou. Gi' auto to ekana alloste...

  Ego pantos genika katevazo sources, ektos an vro to programma stin idia
ekdosi se rpm apo ti S.u.S.E. (opos sou eksigisa ta rpm apo tritous mporei
na einai ligo messy). P.x. olo to GNOME einai perasmeno apo sources.
Fysika ama den eixa toso dinato epeksergasti mporei na min to ekana, alla
pali, mporei par' ola auta na to ekana. Episis, otan anavathmiso to
sistima se libc6, tha xreiastei na ksanakatevaso mono osa programmata
vgikan se nea ekdosi sto metaksi, ta ipoloipa apla tha fane recompile.

  Use the source, Luke!

Vasilis Vasaitis
vvas at egnatia.ee.auth.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr