Window Managers (was "RedHat vs. SuSE vs. Debian")

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Wed Feb 3 19:10:36 EET 1999

"Panagiotis K. Prokopiou" wrote:

> Blepeis asxolhthika poly kairo me tous wm mexri na katalhkso sthn fvwm2 kai ton
> theoro teleio. (prosopikh apopsh)

Prosexe thn lexh "teleios"... Giati an 9es dyo xronia gia na ton ry9miseis swsta,
vrase oriza. An kai den sympa9w to kde parolo pou s'afton ton tomea
einai ok.

> Tora an theoreis default emfanish afth pou soy emfanizetai apo to rpm toy redhat

nai afto, ti allo?

> kaneis lathos, den einai etsi otan ton metaglotiseis apo thn phgh toy. An pali
> default ennoeis thn emfanish tou neometaglotismeno tha hthela na sou toniso oti
> kata thn epopsh moy o fvwm2 einai o pio tropopoihsimos wm apo osous exo doulepsei
> kai malista exo kanei "port" themes allon wms.

Giati den m'aresei o fvwm:
1) Moiazei me ta akatanomasta (to kyriotero), pragma pou kanei to linux evallwto
    se mala*es dhmosiografous pou boroun na poun oti to linux einai antigrafh twn
    Me$sy-wares.
2) Den einai *efkola* parametropoihsimos
3) Mou kounaei monos tou to pontiki otan vgainei menu (kala, afto borei na boreis na
     to alla3eis - ama xereis)
4) Den synodevetai apo utilities
5) Den kainotomei se kanena shmeio. Exei mia mounth, synh9ismenh emfanhsh xwris
    tipota to idiaitero (ektws apo ta exgrwma eikonidia).

Opws kai na 'xei, ekfrazw thn gnwmh enos *mh* empeirou xrhsth... Twra prospa9w
na valw to gnome/wmaker kai 9a dw (gia na doume an o Vasilis exei dikio :-) )

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr