FrameMaker kai ellinika

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Tue Dec 21 13:08:18 EET 1999

On Tue, 21 Dec 1999, Michalis Kabrianis wrote:

> Orthon, to eida exthes me ton Yanni (yang) kai to meletame.
> To problima einai sta grammata pou "epitrepei" to FrameMaker na perasoun apo
> grammatoseires. P.x. to gramma pi kefalaio, exei enan kwdiko den-thymamai-ti
> ton opoio i Adobe gia to FrameMaker ton thewrei reserved.
> Me liga logia, ayto simainei oti kai import na kaneis arxeio me ellinika, pali
> den tha ta blepeis/typwneis (elegmeno).

  Ehm pos akrivos to elenxate ? ego ekana import kai doulepse (nai ta
evlepa sosta stin othoni) profanos fantazomai kanate import san iso8859-1
to text pou logiko einai na min douleuei. To pio asfales oso parakseno kai
ean akougetai einai to macintosh encoding kai douleuei.
 To thema tis ektiposeis pali einai apla to na bgei to reencoding pou
kanei sta font o framemaker auti tin stigmi mias kai ta kanei panta map
se ena stathero.
 Ola auta eimai sigouros oti tha eiparxoun stin final ekdosi mias kai
o framemaker einai sovaro paketo, alla kai na min yparxoun to fix den tha
einai diskolo.

  Kostas Gewrgiou

> Fobamai pws to localized version kollaei se UI kai oxi se input/display.
> Elpizw, me tin empeiria tou Gianni na lythei to problima.

  Isos einai to UI isos oxi, tha to mathoume pantos sigoura :)

> Michalis Kabrianis

  Kostas Gewrgiou

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html