FrameMaker kai ellinika

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Dec 21 12:13:04 EET 1999

On 21-Dec-1999 Dimitrios P. Bouras wrote:

>  Dokimasate to kikbd se El7 h to grISOXKB-1.2? Dhladh na mhn stelnete
>  "koufa" iso8859-1 keysyms pou to programma 8ewrei "reserved", alla ta
>  kanonika (kata iso8859-7) Ellhnika keysyms. Se tetoia periptwsh 99%
>  xreiazetai kai "export _XKB_CHARSET=iso8859-7"

Peripou. Dokimasa to kikbd se EL7 alla xwris to export :-(
Tha to dokimasw pali simera.
Mia pou to piasame to thema me ta pliktrologia:
Dokimasa ta grkbd 1.2 kai 1.3.1 tou Tsakiri, to xgrk tou Iwannou, kapoia alla
pou brika sto sunsite (lypamai alla den thymamai onomata) kai kikbd El7 kai El1
(apo SuSE 6.2, kapoio suse thymamai eixe problima, alla den eixa xrono na dw an
einai ayto i oxi).

Dystyxws exoun ola tin idia symperifora to opoio gia mena simainei oti to
problima den einai se mas alla stin Adobe.

>  Mia allh ypo8esh einai oti to non-localized "beta-demo" mporei na
>  mhn yposthrizei *oute* to parapanw pou molis anefera. Mporei omws
>  h "kanonikh" version otan me to kalo bgei na "paizei" etsi. Par-
>  epiptontws, auto 8a htan kai to "swsto" :)
>
>  Dhmhtrhs

Synexizw na "fobamai" oti to problima den einai ekei.
Diladi kai se import ellinikou keimenou, pali den deixnei kapoia (ta idia)
grammata :-(

Makari bebaia na exw lathos.

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr