Diplasiasmos /usr

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Wed Dec 15 11:24:21 EET 1999

On Tue, Dec 14, 1999 at 07:44:06PM +0200, Michail Kyriakidis wrote:

> Apo lathos entolh cp -rp .../usr k.l.p. vste na to metaferw se allo
> partition kai se synexeia rm -rf oxi to antigrafo ( TI LATHOS KAI AYTO
> !!!) alla to original /usr mou emeine se ena partition ena /usr peripou
> 800 MB afou ta symb.links eixan antikatastathei me ta sources tous.
> Metefera auto to opoio /usr pou den prepei na einai kai oloklhro (?)
> ksana sthn arxikh - kanonikh tou thesi kai to systhma leitoyrgei men,
> einai omws 400 MB megalytero.
> ERWTHSH
> Yparxei tropos na diorthwthei to problhma kai na epanelthei to /usr sto
> kanoniko toy megethos???

Oxi, allh fora omws na xrhsimopoieis cp -a (n' cp -Prd) anti gia cp -rp.

Filika.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet Ltd. --
--    Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.    --
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html