Diplasiasmos /usr

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Dec 14 19:52:03 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 14 Dec 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Diplasiasmos
/usr":

 L> Apo lathos entolh cp -rp .../usr k.l.p. vste na to metaferw se
 L> allo partition kai se synexeia rm -rf oxi to antigrafo ( TI LATHOS KAI
 L> AYTO !!!) alla to original /usr mou emeine se ena partition ena /usr

Xrhsimopoiw Unix ta teleytaia 10 xronia.

Ka8e fora poy dinw san root mia entolh poy kserw h ypopsiazomai oti prokeitai
na epidrasei se megalo ogko dedomenwn h se shmantika dedomena, ka8e fora poy
dinw mia dynhtika epikindynh entolh, stamataw prin pathsw to enter kai diabazw
thn entolh kai to current working path treis me tesseris fores. Merikes fores
8a me breis na diabazw to man page entolwn opws h cat.

Kai yphrksan fores poy oyte ayta me eswsan :/

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html