Diplasiasmos /usr

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Dec 14 20:39:41 EET 1999

On 14-Dec-99 Michail Kyriakidis wrote:
> Apo lathos entolh cp -rp .../usr k.l.p. vste na to metaferw se allo
> partition kai se synexeia rm -rf oxi to antigrafo ( TI LATHOS KAI AYTO
> !!!) alla to original /usr mou emeine se ena partition ena /usr peripou
> 800 MB afou ta symb.links eixan antikatastathei me ta sources tous.
> Metefera auto to opoio /usr pou den prepei na einai kai oloklhro (?)
> ksana sthn arxikh - kanonikh tou thesi kai to systhma leitoyrgei men,
> einai omws 400 MB megalytero.

Xmm, tha symfwnisw me ton Ricoudi (oxi, den xrisimopoiw Unix 10 xronia, kai
nai, eimai arketa malakas na min diabazw to man syxna gia "syxnes" entoles)
alla otan kanoume mia tetoia kinisi.... thelei diabasma to skasmeno.
Anyway.

> ERWTHSH
> Yparxei tropos na diorthwthei to problhma kai na epanelthei to /usr sto
> kanoniko toy megethos???
> Xrhsimopoiw Slackware 7.0
> Eyxaristw
> Mixalis
> --

Nai kai oxi. Milame gia paragwgiko michanima i gia proswpiko ? An milame gia
proswpiko, do yourself a favor kai ksanaperase to leitourgiko.
An milame gia paragwgiko kai ayto den ginetai, zita apo kapoion me slackware
7 (kai kata protimisi se full installation)  na sou kanei san root, sto diko tou
michanima ena :
ls -laR /usr > /tmp/usr-list
kai na sou to steilei.
PROSOXI, sto diko mou mixanaki, ayto to arxeio einai 4 Mb. (milame kai gia to
/usr/local mesa me ton webserver, to full kernel tree, to
/usr/src/packages/BUILD klp klp klp).
Meta kathesai kai mia mia grammi elegxeis kai tropopoieis ta arxeia sou,
sygkrinontas ta me to listing ayto.
- Bebaia, ayto einai skotwma.
- Bebaia, ta paketa pou exeis egkatastisei esy kai oxi aytos tha sou leipoun
- Bebaia, ta paketa pou exei egkatastisei aytos kai oxi esy, tha sou einai
thorybos.

Kali tyxi.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr