Fs 2.2.8

Giannis Papaioannou jhn2 at gaia.geo.auth.gr
Sat Aug 21 03:24:08 EEST 1999

On Fri, 20 Aug 1999, Giorgos Keramidas wrote:

> Kata pasa pi0avotnta mporeses va breis allo eva apo ta apeira mikra
> problnmatakia pou exouv orismeva mouses me orismeves ekdoseis tou GPM,
> opoteves dokimases va bgeis se consola, ki ama ekei to GPM anti me to deksi
> plhktro na sou kanei /paste/ kanei kati allo palabo, totenes mporeis na eisai
> sigouros oti den ftaiei to kernel, alla to GPM sou :-)

oxi, den trexw GPM, akoma kai otan eimai se consola,
poly spania trexw GPM kai eimai sigouros pws den exei kamia sxesh
me to problhma pou eixa anaferei.

pantos o 2.2.7 akoma trexei mia xara, kai oso pernaei o kairos
toso epibebaionei oti eftaige o kernoulas 2.2.10 afou
apo tote den exw ala3ei tipota sto systhma.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr