iNet keys

navigator at hypercomm.gr navigator at hypercomm.gr
Mon Aug 2 22:18:10 EEST 1999

 In> exo ena plitrologio me kapia extra keys (internet keys) ta opoia meso
 In> m$-win rithizonte etsi oste na litourgoun san sortcut keys gia
 In> diafores efarmoges.
 In> iparxei kapio analogo demonaki gia linux?

  Twra arxizw me thn C, opote den mporw na se boh8hsw, alla mporeis
 na dwseis ta scancodes twn plhktrwn se kapoion poy 3erei C, h kapoia
 glwssa programmatismou telos pantwn, kai na sou ftia3ei ena daemon
 poy 8a kalei kapoia programmata.
  Afta gia to plhktrologio.

  8a h8ela na ypoballw kai egw mia erwthsh.
 Yparxei kanena kalo biblio gia C/C++ gia Linux?

 hackdaemon 'h Ale3andros Andreou

___ Blue Wave/QWK v2.20
Origin: Hypercomm BBS  4008920 (3 lines) (24h)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr