Fs 2.2.8

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Fri Aug 20 06:24:01 EEST 1999

On Wed, Aug 11, 1999 at 02:52:23AM +0300, Giannis Papaioannou wrote:

| den eimai sigouros gia auto alla, otan eixa ton 2.2.10 mou pagwne to systhma
| mia sto toso. Sthn arxh kathgorousa to KDE, meta ypopteuomoun ton X. Otan
| argotera anakoinw8hke sth lista oti apo 2.2.8 kai panw exoun kapoia
| problhmatakia apofasisa na gyrisw ston 2.2.7, ektote den 3anaeixa problhma.
| Auto to lew me mia epifilaksh giati den eimai sigouros an glitwsa mia kai
| kalh kai den 8a ksanadw to pointer tou mouse na mhn antapokrinetai sthn
| o8onh.

Kata pasa pi0avotnta mporeses va breis allo eva apo ta apeira mikra
problnmatakia pou exouv orismeva mouses me orismeves ekdoseis tou GPM,
opoteves dokimases va bgeis se consola, ki ama ekei to GPM anti me to deksi
plhktro na sou kanei /paste/ kanei kati allo palabo, totenes mporeis na eisai
sigouros oti den ftaiei to kernel, alla to GPM sou :-)

- giorgos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr