Fs 2.2.8

Giannis Papaioannou jhn2 at gaia.geo.auth.gr
Wed Aug 11 02:52:23 EEST 1999

On Tue, 10 Aug 1999, Giorgos Keramidas wrote:

> Zen tselw... as pei kapoio allo nini, giati ego exo to 2.2.10 kai paizei mia
> xaroula me to ext2fs pou exo pantou.

den eimai sigouros gia auto alla, otan eixa ton 2.2.10 mou pagwne to systhma
mia sto toso. Sthn arxh kathgorousa to KDE, meta ypopteuomoun ton X. Otan
argotera anakoinw8hke sth lista oti apo 2.2.8 kai panw exoun kapoia
problhmatakia apofasisa na gyrisw ston 2.2.7, ektote den 3anaeixa problhma.
Auto to lew me mia epifilaksh giati den eimai sigouros an glitwsa mia kai
kalh kai den 8a ksanadw to pointer tou mouse na mhn antapokrinetai sthn
o8onh.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr