Fs 2.2.8

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Tue Aug 10 04:03:55 EEST 1999

On Mon, Aug 02, 1999 at 02:18:06PM -0500, navigator at hypercomm.gr wrote:
| Epeidh exw meinei ligaki pisw, 8a h8ela na rwthsw kapoia pragmata:
| [x] Ti synebh me ton 2.2.8 poy "8a katastrepsei ta mellonta braches
|     2.3 kai 2.4"?

Zen tselw... as pei kapoio allo nini, giati ego exo to 2.2.10 kai paizei mia
xaroula me to ext2fs pou exo pantou.

| [x] Ti einai to FUD?

Fear Uncertainty & Doubt.

Auto einai pou pianei ton end-luser otan mia etaireia tou arxizei ta
dikngoristika, kai tou petaei kai apeires kainouries leksoules, me kurio
skopo na ton mperdepsei, mpas kai skasei pou tous eprnkse me tis erwtnseis
tou tosn wra.  Klassiko kolpo einai: parte thlefono sto technical support
department mas :) pou tha ton steilei sto technical support ths mamas M$ :)
pou tha ton steilei piso ston OEM tou :) pou tha ton steilei sto technical
support ths mamas M$ :) wspou na mperdeutei toso pou na mnv kserei ti tou
ginetai (edo einai pou arxizei to FUD na pairnei mpros) giati o kanmevos den
kserei poios einai telika autos pou tou kanei to support, an exei support en
telei, ki an den exei pou na psaksei na to brei...

ouf, ta eipa.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"Today is not yesterday's tomorrow, but tomorrow's yesterday."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr