peri deb.

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Wed Apr 28 04:27:04 EEST 1999

In article <19990427214306.A616 at arakis>,
	vvas at hal.csd.auth.gr (Vasilis Vasaitis) writes:

>   Lathos. Otan leo `configuration files', anaferomai sta arxeia pou
> rithmizoun pws ekteleitai ena programma, kai ta opoia sxedon panta
> vriskontai sto /etc. Gia paradeigma, pes oti evala ton apache, ton
> rithmisa, alla tora den exo xoro kai leo na ton vgalo. Mporo na po sto
> dselect/dpkg na ton kanei remove, opote afinei ta configuration files.
> An ton ksanavalo meta, tha einai ola opos prin.

Ayto ginetai kai me to RPM - twra poios to kanei einai allo 9ema...
Einai 9ema <<swsths>> dhmioyrgeias toy RPM paketoy kai oxi <<meionekthmatos>>
toy systhmatos.

>   A, ksexasa edo na anafero mia simantiki diafora me to rpm: sta .rpm ta
> dependencies enos paketou einai gia arxeia, eno sta .deb einai gia alla
> paketa. To kiriotero pleonektima tis methodou tou rpm fainetai na einai
> oti, an p.x. exo valei apo source mia vivliothiki tha tin vrei kai den
> tha griniaksei (simvainei ontws auto?).

Oxi, giati psaxnei ta onomata twn arxeiwn sth bash dedomenwn toy. Meionekthma
men, den yparxei kalyterh lysh (kai grhgoroterh) de.

> Apo tin alli, to simantikotero
> pleonektima tis methodou tou dpkg einai oti ksereis amesos ti xreiazetai
> na pareis gia na ikanopoiiseis ta dependancies.

Me monh diafora oti to RPM ftoiaxnei mono toy ta dependencies analoga me to
systhma soy. Etsi h dhmiourgeia newn RPM einai ane3arthth apo to pws esy 9a
onomaseis to paketo kai ti-idea-exeis-gia-ola-ayta-telos-pantwn

>   To (1) isxuei sigoura. To (2) oxi aparaitita. Apla, to na kaneis
> paketa sto Debian thelei enan ligo megalitero egklimatismo me ti
> diadikasia (auto kati mou thymizei apo sigkriseis Windows-Linux :-) ).
> Vasika otan exeis kanei ena programma kai theleis na vgei se .deb
> sinithos den to kaneis o idios, kinigas enan debian maintainer na to
> kanei gia sena (oste na mporesei na simperilipthei kai sto idio to
> Debian).

Ma an einai dynaton gia psilou phdhma na khnhgas enan debian maintainer...
Pantws to RPM _einai_ eykolo na ftoiaxtei... pio poly eykolo apo oso prepei
me apotelesma to internet na einai gemato apo patates-RPM

Panos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr