peri deb.

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Wed Apr 28 18:40:47 EEST 1999

> Me monh diafora oti to RPM ftoiaxnei mono toy ta dependencies analoga me to
> systhma soy. Etsi h dhmiourgeia newn RPM einai ane3arthth apo to pws esy 9a
> onomaseis to paketo kai ti-idea-exeis-gia-ola-ayta-telos-pantwn

lathos en merh, ta dependencies ta ftiaxnei o packager me tn parakatw line sto spec file
tou paketou
Requires : perl>=1.1 fuckbill.69...
Profanos tha yparxei kai kapia analogh line sta dep pou o packager twn dep grafei
onomata paketwn anti files.
Etsi otan o packager kanei build to paketo sto systhma tou  to rpm kanei link tis version
twn files aftwn kai oi version tha einai aftes pou exei o packager sto systhma tou.
Mporeis omos na "paravlepseis" ena requires file ean exeis provlima me thn version.
Ean afto exei na kanei  px me version lib tote katevazeis to source kaneis rebuild kai
ligo prin to telos tou build grafei:
Provides:..........
Requires:.....lib1.01
kai afto an sou elege(to binary) oti thelei lib0.99 'h lib1.02
enw twra lei lib1.01 giati afthn exeis mesa sto systhma sou.

Oi packager pou theloun na legontai packager prosexoun arketa  to ti grafoun sto spec
file tous . Prwsopika katevazo panta to source kai vlepo ti exei mesa to spec.
An do sto stage %install
cp,mv kai tetoia prosexo dioti aftes oi commands apotrepoun tom user na kanei build ena
paketo.
O monternos tropos einai me to install programa pou einai eksipno kai kserei ti na kanei
me permissions
Dysthxos shmera thn patisa kai katevasa to procps 1.2.9 se bin kai twra den doulevoun ta
ps kai top
lei kati gia "/lib/libproc.so.1.2.6:undefined symbol: __bzero
egw egrapsa sto /etc/ld.so.conf
/lib kai edosa kai ena ldconfig -v alla pali ta idia:)
Ti to thelo na valw ton neo kernel:)
Gia ta dependencies des to /usr/doc/rpm-version/dependencies file

> Ma an einai dynaton gia psilou phdhma na khnhgas enan debian maintainer...
> Pantws to RPM _einai_ eykolo na ftoiaxtei... pio poly eykolo apo oso prepei
> me apotelesma to internet na einai gemato apo patates-RPM

exeis dokimash na ftiakseis kanena rpm?
Egw prospatho kai den einai kai toso efkolo.
OK ok tha phte eimai asxetos alla mhn leme kai oti einai toso efkolo kai oti
o kathenas ftiaxnei rpms

Pavlos

PS: Ti kaneis re Pano kala?

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The Surfer of Life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr