ftp

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Sat Apr 17 22:45:19 EEST 1999

Themis Papassilekas wrote:

>     Ρε σεις παλικάρια που ξεροσταλιάζετε στο PC σας, αντί να την παίζετε Ρωμαίος
> στις γυναίκες της λίστας -και να φαινεστε και επιοικώς γελοίοι στην διαδικασία-,

oritse?Pote ego prosopika den voithisa kapion me oson ton dinaton analytikotero
tropo kai mporousa na to kano? Egina geloios epeidh egrapsa ola afta me to mount an
einai dinaton.
Einai geloio na prospatho na doso ston allo na katalavei kati oso to dinaton
kalitera?
Kai pios mou lei emena oti ta reply mou tha einai mono etsi opos thelei aftos?
Opote vlepo oti kapios exei mia aporia-provlima prospatho na ton voithiso.
Malista dokimazo kolpa ston diko mou pc, dhladh afierono xrono gia na voithiso
kapion, kita sto mail me subject "Εγκατάσταση του Guile".
Ekatsa kai ekana search gia na vro to file pou eleipe ston DJart.
Otan ksero thn lysh tou provlimatos tin leo amesos kai ena den tin ksero prospatho
na thn vro apo monos mou.
Afto to kano gia 2 logous
1 Apo thn diadikasia thn epilhshs matheno nea pragmata
2 Voithao enan agnosto pou ton vlepo san filo

Ego tha ekana ta idia kai ean rotage ena agori den to ekana epeidh einai kopela.
Kai afto to deixno kathe fora pou kano reply se enan.
Den eimai kanenas ligouris opos mporei na nomizeis.
Se teliki analysh ego prosopika den ediksa kai prosvala kanenan opos esi ekanes me
to na me xaraktirizeis geloio.
Panta sta mail mou hmoun evgeniko kai kaloproeretos me kalh diathesh.
Malista epo afthn lista apektisa kai filous,Reverant,Hlias Balafouths kai John
Galanomatis.
Otan merikoi diamartirithikan gia to format twn mail mou amesws ekatsa kai
diorthosa asxeta ena eftega egw 'h oxi. Gia emena epeze rolo to gegonos oti kapia
paidia eixa provlima me ta mail kai me enoiza na to lyso kai oxi ean eftega egw 'h
oxi.

> δεν βγαίνετε να κεράσετε κανένα καφέ αντί για ολόκληρα κατεβατά για το mount;;;
> ΕΛΕΟΣ!

opote thes file stile mail me wra kai meros kai eimai mesa den exo provlima na
gnorizo nea atoma:)

Den thelo na ksekiniso kanena kavga kai malista einai proti fora poou stelno mail asxeto

me to linux kai tha einai kai to teleftaio.:)

Den exoun nohma gia emena prosopika oi kavgades.

Teleios filika,

Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The Surfer of Life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr