ftp

Themis Papassilekas pooke at compulink.gr
Sat Apr 17 20:38:16 EEST 1999

>  Τελικά εδω μέσα δεν είναι χώρος για γυναίκες. Χειρότερο και από
> στρατόπεδο κατάντησε. Μην δεί κανείς γυναίκα, ορμάει.

    Συμφωνώ κι επαυξάνω... Εγώ τουλάχιστον, όποτε έχω κάνει ερώτηση στη λίστα,
δεν μου απάντησαν τόσοι, ούτε με τόση "γλυκύτατη" προθυμία.

    Ρε σεις παλικάρια που ξεροσταλιάζετε στο PC σας, αντί να την παίζετε Ρωμαίος
στις γυναίκες της λίστας -και να φαινεστε και επιοικώς γελοίοι στην διαδικασία-,
δεν βγαίνετε να κεράσετε κανένα καφέ αντί για ολόκληρα κατεβατά για το mount;;;
ΕΛΕΟΣ!

VALiS

--
Reality is that, which, when you stop believing in it, doesn't go away. --
P.K.Dick

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr