provlhma me thn syndesh internet (ws synh9ws)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Apr 6 14:16:28 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 06 Apr 99, Linux-greek-users wrote to (Yiannis Galanomatis with subject
"Re: provlhma me thn syndesh internet (ws synh9ws)":

 L> to pithanotero einai oti o daimonas den allazei to default (par
 L> oti exei tin odigia na to kanei - ej ou kai i dilwsi sto log) dioti san
 L> procces den exei root privileges

La8os. (an den eixe root priviledge den 8a eftane kan ws ekei).

H logikh toy einai aplh, kai swsth : "Ean hdh yparxei ena default gateway einai
kata pasa pi8anothta kalytero apo to PPP link poy shkwnoyme ayth th stigmh,
opote as to afhsoume ws exei kai an 8elei o user mporei na to allaksei apo to
ppp-up script"

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr