provlhma me thn syndesh internet (ws synh9ws)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Apr 6 14:11:31 EEST 1999

Hello Yiannis!

  On 05 Apr 99, Yiannis Galanomatis wrote to All with subject "provlhma me thn
syndesh internet (ws synh9ws)":

 YG> Apr  5 21:38:35 kitsos pppd[357]: not replacing existing default
 YG> route to eth0 [192.168.0.254]

Ayto edw to prosekses?

Den prepei na bazeis san default route to ethernet interface sou se
mhxanhmata poy xrhsimopoioyn PPP gia th syndesh toys sto internet :)

To swsto einai :

route add -net 192.168.0.0 netmask 255.255.255.0 broadcast 192.168.0.255 gw
192.168.0.254

kai MONO ayto, dhladh afhse to systhma sou XWRIS default route (efoson den
exeis allo gateway sto local LAN sou).

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr