glibc2 upgrade......

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Apr 6 14:23:02 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 05 Apr 99, Linux-greek-users wrote to Lazaros Sotiriadis with subject "Re:
glibc2 upgrade......":

 L> ti mporeis na kaneis ean 0eleis na pas apo libc5 se glibc2

Na allakseis distribution. Sobara sou milaw. To systhma moy einai libc5
converted to glibc2 kai akoma kai shmera antimetwpizw problhmata synepeia ths
manual metatrophs megalou merous - alla oxi oloklhrou - toy systhmatos se
glibc2.

Ta xeirotera problhmata poy antimetwpizw ayth th stigmh einai oti 1) Den exw
anakalypsei akoma poio programma grafei akoma sto utmp me to palio format kai
moy ta kanei ola gyalia karfia kai 2) gia kapoio periergo kai anekshghto logo
opoia efarmogh kalei to SIOCGIFHWADDR ioctl proksenei ena wraio kernel panic.

 L> telika auth h 2.1 pote 0a vgei ..3erei kaneis??/

No idea. De bghke hdh? Tote ayto edw ti einai?

nana:[ricudis]~$ ls -l /lib/libc.so.6 /lib/libc-2.1.so
-rwxr-xr-x   1 root     root      4029089 Feb 09 23:33 /lib/libc-2.1.so*
lrwxrwxrwx   1 root     root           11 Feb 09 23:37 /lib/libc.so.6 -> libc-
2.1.so*

:)

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr