Elliniki metafrasi klp (part 2)

THEMiS PAPASSiLEKAS pooke at compulink.gr
Thu Sep 10 10:17:46 EEST 1998

> Eida polu kala ti eipes,opws 8a eblepes kai su an diabazes parakatw.

    Esy apla mou metefrases kati pou kaneis den to exei kanei --pou 8es na jerw ti einai, otan
malista einai arxika?  Aman re sy...

> Leei mnhmh se metafrash ths le3hs memory kai oxi tou RAM.
> Kai pes mou posoi de lene EDO RAM , SDRAM , VRAM kai oti allo.Na
> metafrastoune kai auta?

    Um.... na se rwthsw: pes mou poio pososto aytwn pou xrhsimopoioun aytous tous orous jeroun
ti shmainoun?????? Einai panw apo 5%? Opote epanerxomaste sto oti den jeroume kan ti ennooume
me ayta pou leme, gi ayto den ta metafrazoume...

> Den mou apanthses omws giati metafrazeis ta keimena.Gia na ta
> katalabainoune perisoteroi ellhnes h gia na einai swnei kai kala grammena
> se "aptaista" ellhnika,alla na mhn ta katalabainoune oute oi misoi?

    1. gia na ta katalavainoun perissoteroi ellhnes
    2. gia thn diahrhsh ths glwssas, ths opoias th shmasia ths eixan katalavei prin apo ton
18o aiwna kai metafrazane oti mporousane, alla dystyxws fainetai pws jexname twra.
    (mia pou eipa gia 18o aiwna: gia anoijte kana vivlio ths epoxhs ths epanastashs na deite
tous tratiwtikous orous. Ama vreite kanena ellhniko, mou sfyrate. Poios omws 8a vgei shmera na
pei 'kolonelos'?? :D )

> Kai na se rwthsw kai kati teleutaio.Eisai uper ths metafrashs tou Linux ,
> ths C kai olwn twn allwn sta ellhnika? kai ennow:

    Ti ennoeeis 'tou Linux'? Ennoeis na ejellhnistei os leitourgiko, opws ta w9x? Wraio 8a
htane. Xairomai poly pou yparxei h prospa8eia sto KDE.
    An ennoeis se epipedo programmatismou, tote -kai to janaeipa...- ektos tou oti den exw
safh apopsh giati den asxoloumai me programmatismo, den nomizw oti 8a htan praktiko, akrivws
giati prokeitai gia die8nh synergasia. Ayto omws den exei KAMMIA ma KAMMIA apolytws sxesh me
to an 8a xrhsimopoioume jenh orologia metajy mas!

> Kai mh mou peis oti auto einai gelio giati 8a sou pw oti ama to shnh8hseis
> 8a einai mia xara,opws 8es na shn8h8isoume na mhn leme uid alla "isxuousa
> tautothta xrhsth"

    Mwre oti 8a to synh8iseis, nai, kai ayto einai sigouro, alla kai ti 8a ginei ama to
synh8iseis? Re paidia, eilikrina den katalavainw pws sto kalo mplekete mia glwssa
programmatismou me mia glwssa-ontothta...
    Oso gia to uid... 8a to janapw, einai tetoia h katantia mas pou nomizoume oti einia
orologia kai kapoies lejeis oi opoies einai k8hmerinotates. Siga mhn poume kai to grafeio tou
H/Y 'table'! Ma gia onoma...

VALiS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr