Elliniki metafrasi klp (part 2)

Costas bcostas at hol.gr
Thu Sep 10 11:56:08 EEST 1998

>     Ti ennoeeis 'tou Linux'? Ennoeis na ejellhnistei os leitourgiko, opws ta w9x? Wraio 8a
> htane. Xairomai poly pou yparxei h prospa8eia sto KDE.
>     An ennoeis se epipedo programmatismou, tote -kai to janaeipa...- ektos tou oti den exw
> safh apopsh giati den asxoloumai me programmatismo, den nomizw oti 8a htan praktiko, akrivws
> giati prokeitai gia die8nh synergasia. Ayto omws den exei KAMMIA ma KAMMIA apolytws sxesh me
> to an 8a xrhsimopoioume jenh orologia metajy mas!

Edw yparxei mia leptomereia thn opoia epishmana kai paliotera. Otan logw
doyleias xrhsimopoieis olh mera agglikes lekseis-oroys otan 6a milhsheis
me ton opoiondhpote toys idioys oroys 6a xrhsimopoihseis. Giati den to
katalavaineis ayto? Den katalavaineis oti den einai praktiko th mia na
ta les sta agglika kai thn allh sta Ellhnika? Wraia einai ta filologika,
alla edw yparxei realistiko problhma. Eipes omws oti den eisai
programmatisths. Egw omws poy eimai ti 6a kanw? Giati den prospa6eis
ligo na me katalaveis?

Ayto poy les esy "die6nh synergasia" einai ayto poy poly apla leme
standard/protypo. Ayto isxyei shmera.

Yparxei omws allh mia leptomereia poy den 6ixthke se ayto to thread. H
plhroforikh ws gnwston ekselissetai me teleiws diaforetikoys ry6moys apo
oloys toys alloys kladoys. Kai ayth h ekseliksh odhgei se nees 6ewries
kai nees praktikes me ry6moys sxedon mia th vdomada, mhn pw kai thn
hmera. Gia ayto esy noiw6eis oti kataklyzetai h glwssa apo oroys. Mhpws
eisai ligo adikos apenanti mas? Isxyoyn ta idia kai sta oikonomika, sthn
iatrikh, sto marketing, sth statistikh... Oxi vevaia, oyte mia sto
ekatommyrio.

Filika,

Costas Barakitis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr