(none)

THEMiS PAPASSiLEKAS pooke at compulink.gr
Wed Sep 9 09:11:58 EEST 1998

> To erwthma einai oligon ti filosofiko. Pws ennoeis esy ypova6mish ths Ellhnikhs glwssas? Egw
> gnwrizw oti se polla panepisthmia toy ekswterikoy didasketai h Ellhnikh glwssa opws kserw epishs
> oti oi mises edres se amerikanika panepisthmia einai katellhmenes apo Ellhnes.

    AAAAARGH! Filosofiko zhthma h ypova8mish ths glwssas? TI STO KALO EXEI NA KANEI TO OTI DIDASKETAI H
ELLHNIKH STO EJWTERIKO??? H to oti Ellhnes exoun 8eseis se jena panepisthmia? "Ravdos en gwnia, ara
vrexei', legan oi palaioteroi. H ellhnikh glwssa didasketai sto ejwteriko epeidh akrivws einai mia toso
spoudaia glwssa, me tosa aristourghmata grammena se aythn. Ayto dhladh shmainei oti emeis prepei na thn
ypova8misoume? Ela 8ee... kai ti sxesh exei pou didaskoun ellhnes??????!!

> Egw den 6ewrw oti to diko moy epipedo einai xamhlo, me to sympa6io dhladh.

    Den eipa gia to diko sou epipedo kai oute h8ela na prosvalw kanenan. Apla 8ewrw kai pistevw oti
einai swsto oti to na xrhsimopoieis jenes lejeis anti gia elljhnikes, nai, einai xamhlotero epipedo.

> Ma aytos o malakas poy les esy ema6e ayton ton oro se 300 an6rwpoys la6os. Kai an 10 an6rwpoi
> dwsoyn o ka6enas diaforetikh ermeinia se enan oro tote 6a exoyme foyrnies an6rwpwn poy den 6a
> mporoyn na synnenoh6oyn metaksy toys.

    Ante pali... MA poios sou eipe oti malakies legontai mono se ayton ton tomea??? Den katalavaineis
oti ayto den einai 8ema mono orologias ypologistwn. Myrioi osoi ka8hghtes panepisthmiou milane la8os
ellhnika, ayto PES MOU TI SHMAINEI??? Oti prepei na arxisoume na milame agglika? Ma an einai dynaton...

> Ayto to "katanohto apo toys pantes" emena den moy ka6etai kala. Mhpws ennoeis oti kapoios aksiwnei
> na ginei programmatisths xwris na diavasei ksenoglwssoys titloys? Ayto den ginetai. Den mporeis na
> 6es na gineis giatros kai na fovasai ta aimata.

    MA GIA ONOMA TOU 8EOU, EPITELOUS!!!! Pote eipa egw oti prepei na mhn diavazoume jenous titlous?? An
EINIA DYNATON! Egw lew oti den prepei na milame agglika metajy mas! Ti sto diatano, arxisa na ma8ainw
giapwnezika, 8a milaw gia ta manga me tous filous mou sta giapwnezika?

> Symperasmatika, egw eimai programmatisths. Aksiwnw loipon ayton poy 6a exw apenanti moy na milame
> thn idia glwssa. Kai akoma xeirotera otan milaw me ton amerikano 6a prepei na xrhsimopoihsw ton
> die6nh oro. Epomenws 6a prepei me th dikia soy logikh na ma6w kai ton Ellhniko kai ton Aggliko.
> Dhladh se doyleia na vriskomaste. Kai soy epanalamvanw oti proswpika den exw provlhma me th
> metafrash arkei na vgazei nohma, oxi genika kai aorista.

    Kala re megale, syneidhtopoieis ti les? GIA TO KA8E TI ma8aineis KAI ellhnika KAI agglika. Kai
pali, DEN einai 8ema mono ths orologias sou. Dhladh ti diafora exei o tomeas sou? Egw spoudazw
oikonomia. Mhpws milaw me agglikous orous me tous symfoithtes mou h stis dialejeis? Ki omws, mporw
ANETA na parakolou8hsw synedrio sta agglika kais ta gallika. Ma ti einai ayta pou les? Den
katalavaineis oti ALLO to na milas me enan jeno (gi AYTO, sou 8ymizw, ma8ainoume jenes glwsses...), kai
ALLO to na milas me omoglwssous sou??! Ti shmainei 'se douleia na vriskomaste'? Dhladh, apla variesai
na ma8aineis tous ellhnikous orous, etsi? E, ma syggnwmh, alla aytop, nai, einia xamhlo epipedo.

> Pes moy omws kati allo. Giati na mhn metafrasoyme kai ayto to idio to leitoyrgiko 'h akoma kalytera
> th C. Anti na grafw read na grafw diavase, anti gia ln syndese, anti gia print typwse. Na exw kai
> ena converter sto telos gia na moy vgazei ta programmata kai sthn Agglikh. Giati dhladh den to
> skefthkan oi eksypnoi oi Galloi?

    Oh mon dieu. Giati an den to prosejes, h C h ena leitourgiko (pws kai den eipes OS? E? Eides pws
synh8izei kaneis...) prokeitai gia kati to texnhto kai to texniko. Einai san na mou les oti prepei na
vafoume tous diakoptes sto idio xrwma me tous agglous h opoiondhpote allon... Den katalavaineis oti me
th C DEN synnenoeisai me kapoion omoglwsso sou alla me ton ypologisth sou... yparxei mia diafora,
jereis.

VALiS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr