e-mail problem

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at enl.auth.gr
Sat Mar 28 11:36:39 EET 1998

Mia akomh erwthsh pou eixw gia th lista einai h e3hs: Otan eixa graftei se
kapoies mailing lists xrhsimopoiousa Win95 kai Eudora Light (Brrrr!). H
dieu8unsh, loipon, me thn opoia eixa graftei htan <emav at enl.auth.gr>. Twra, pou
xrhsimopoiw Linux (RedHat 5.0) me XFree86 kai xfmail. Opote stelnw entoles sta
majordomo/listserv agnoountai epeidh, enw sto plaisio <From> emfanizetai h
dieu8unsh <emav at enl.auth.gr>, sto plaisio <Sender> emfanizetai h dieu8unsh
<root at localhost.localdomain> -- pou einai to onoma tou upologisth mou. Ta
majordomo/listserv 8ewroun oti to mhnuma selnetai apo kapoion daemon kai oute
kan mou apantoun!

Gnwrizetai an uparxei kapoios tropos na alla3w th dieu8unsh pou emfanizetai sto
plaisio <Sender> xwris na alla3w to onoma tou upologisth mou;

* Efthimios Mavrogeorgiadis            Enmity inscribe on water *
* PhD Student                              friendship on copper *
* English Department                       so that it may stand *
* Aristotle University of Thessaloniki              for ever... *
* emav at enl.auth.gr                      St. Isidore of Pelusium *
*        http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/8555/        *
*             Email me for my PGP Public Key Block              *

--------------End of forwarded message-------------------------

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr