e-mail problem

Achilleas Kotsis achille at eexi.gr
Sat Mar 28 15:59:14 EET 1998

On Sat, 28 Mar 1998, Efthimios Mavrogeorgiadis wrote:

> Mia akomh erwthsh pou eixw gia th lista einai h e3hs: Otan eixa graftei se
> kapoies mailing lists xrhsimopoiousa Win95 kai Eudora Light (Brrrr!). H
> dieu8unsh, loipon, me thn opoia eixa graftei htan <emav at enl.auth.gr>. Twra, pou
> xrhsimopoiw Linux (RedHat 5.0) me XFree86 kai xfmail. Opote stelnw entoles sta
> majordomo/listserv agnoountai epeidh, enw sto plaisio <From> emfanizetai h
> dieu8unsh <emav at enl.auth.gr>, sto plaisio <Sender> emfanizetai h dieu8unsh
> <root at localhost.localdomain> -- pou einai to onoma tou upologisth mou. Ta
> majordomo/listserv 8ewroun oti to mhnuma selnetai apo kapoion daemon kai oute
> kan mou apantoun!
>
> Gnwrizetai an uparxei kapoios tropos na alla3w th dieu8unsh pou emfanizetai sto
> plaisio <Sender> xwris na alla3w to onoma tou upologisth mou;

Duo tropoi:
1)Peirazeis ta settings tou pine opou bazeis
user-domain              = <No Value Set>
Auto to kaneis enl.auth.gr
2)An trexeis sendmail kai 8eleis opoios stelnei mail apo to mhxanhma sou
na pairnei domain enl.auth.gr , sto /etc/sendmail.cf bazeis thn e3hs
grammh
DMenl.auth.gr

Oso gia to username: adduser emav kai na stelneis apo ekei ta mails

      Achilleas Kotsis (Achille on IRC)
achille at eexi.gr , http://w4u.eexi.gr/~achille/

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr