Re^2: [Fwd: help]

Costas bcostas at hol.gr
Sun Mar 29 00:48:57 EET 1998

> Xristakh mou an se merika xronia  psaxneis ektos panephsthmiou gia douleia[1]
>  kai 8a xtypas portes, oi adaeis kyrioi me tis meta3wtes gravates pou 8a nomizoun oti to linux einai ena tropiko faghto kai oti to mouse einai to pedal gia na anoigei o ypologisths , to mono pou 8a 3eroun na se rwthsoun einai an 3ereis NT...
> tote mhn anarwth8eis giati den yparxoun polles U**Xofereis 8eseis.
> An 5% twn 8esewn sthn agora einai U**X_relevant 8a tis paroun autoi me ta mesa/gnwstous/syggeneis
> [...]

Egw pantws otan epiasa doyleia se etairia poy asxoleitai amigws me to marketing, kai moy phran synenteyksh kyrioi me metakswtes gravates (kai mia 6eogkomena psyxologos ;-) ), den me rwthsan ka6oloy gia leitoyrgika. To mono poy toys enoiakse
einai an kserw na toys kanw th doyleia. Kai an avrio paw kai toys pw oti me ena leitoyrgiko poy legetai "Mhtsos" 6a meiw6ei to kostos 80% 6a kanoyn kolotoympes apo th xara toys.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr