Problhmata diskou - status errors

Sir Zagor kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Wed Mar 18 21:30:16 EET 1998

-----Original Message-----
From: Dimitrios P. Bouras <dbouras at hol.gr>
To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: Tet\qtg, 18 Laqt_ou 1998 5:48 ll
Subject: Re: Problhmata diskou - status errors

>Exw *poly* (ma *para poly*) kakh entypwsh apo tous diskous ths
>Quantum, par'oti "pernoun" gia tous pio "sfairatous" ths agoras.
>Prosfata, ebala dyo Quantum Fireball (master kai slave) sto

Koita3e isos isouna atixos ................Ego exo bali se dio ipologistes
(386,P133) dio sklirous sto ka8ena Quantum (sinolo 4) kai se kanena den exo
problima .....................Sin oti ine arketi grigoroi.....
Tora apo tin alli pleura mpori ego na imouna tixeros :)
Pantos den pisteuo oti adika exoune aufti tin toso kali fimi :)

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr