Problhmata diskou - status errors

Sir Zagor kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Wed Mar 18 21:26:59 EET 1998

-----Original Message-----
From: Sotiris Tsimbonis <stsimb at forthnet.gr>
To: HEllenic Linux Users Group <linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: Tet\qtg, 18 Laqt_ou 1998 4:56 ll
Subject: Problhmata diskou - status errors

>Exei dei kaneis paromoia mynhmasa sto syslog `h 3erei pou mporei na
>ofeilontai? To mhxanima exei panw enan IDE disko Quantum 800MB primary kai
>ena ATAPI cd-rom stan slave..

ta exo di .....alla oxi gia disko alla se CD .......to sigkekrimeno Cd
to ixa ftiaksi kai itan epanegrapsimo.....eno douleue kanonika gia 2-3 mines
..3afnika to bazo mesa kai me bgazi tetoies malakies kai den mporo na grapso
tipota....to zitima ine to CD-player dixni na pezi sinexeia akoma kai an den
kano tipota sto CD oute akoma kai an to moutaro...skeftika tote oti mallon
to CD teleiosan oi meres tou (krimak kai ixe oraia pragmata mesa :)))
Twra den 3ero ti akribos pezi stin 8esi mia kai ine skliros ...........
aplos sou to leo..isos boi8isi se kati.....(to cd-player ine kato apo
/dev/hdb)

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr